barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Vill ha

Publicerad 2015-07-25 21:06:08 i

På önskelistan just nu : 


Denna otroligt snygga skötväska med plats för två blöjbarn med allt vad det innebär. Vi har visserligen en skötväska redan som inhandlades på Ullared våren 2013 när vi väntade O. Den har, sitt trista utseende till trots, fyllt sin funktion. Men det finns ingen chans att den rymmer blöjor, ombyte, flaskor och gud vet allt till två barn. Dock blir jag lite snål när den kostar runt tusenlappen. Skip hop Chelsea heter den i alla fall.


En nabby babyvakt är jag också grymt sugen på. Sladdlös och väldigt liten och smidig att ha med sig. Perfekt om bebisen somnar i vagnen och man låter vagnen stå kvar ute. Vi redan en babyvakt som även den är inköpt på Ullared och som har fungerat bra här hemma men inte om man ska iväg då den inte är sladdlös. Men den kostar också en del pengar så frågan är om det är värt det eller inte. 

Idag köpte jag åtminstone en pippi-kofta på en loppissida på fb. 30 kronor.. helt ok! Måste dock vänta tills magen är borta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela