barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

retur

Publicerad 2015-07-27 19:45:38 i

Tröjan från Ellos kom idag. Alldeles för stor tyvärr så den är redan påväg tillbaka och jag inväntar nu en i storleken mindre. Jag tror att det blir en bra mys och amningströja i höst/vinter. Kanske inget man drar på sig när man vill klä upp sig. Det där med amningsvänliga kläder är ju ett kapitel för sig. Oftast funkar de flesta tröjorna om man har en amningslinne på sig under, då är det ju bara att dra upp den övre tröjan. Klänningar är det lite svårare med, nu är jag i och för sig ingen klänningmänniska så det lär inte bli ett problem. 

Idag har vi rensat boden ute på gården, O har fått öva på att ta sig fram med sin Balanscykel och vi har varit ute stora delar av dagen. Trots gråmulen himmel så har det ändå varit skönt ute och vi behövde luft efter två dagar inomhus.

Imorgon ska vi till Lattjoland i Kalmar tillsammans med några vänner och rasta kidsen. Vi tänkte åka in lite innan och ta en runda på Ikea och biltema innan. Till lunch blir det förmodligen mc'donalds och sedan en storhandling på Ica maxi innan hemfärd. 

Så imorgon har vi fullt upp, skönt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela