barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

delade bebistankar

Publicerad 2015-07-10 22:55:09 i

Å ena sidan vill jag jättegärna ha en liten flicka den här gången. En dotter. Bandet mellan mor och dotter är ju ändå något speciellt. Jag vill ha en liten mini-me. 

Men i nästa stund ångrar jag mig och hoppas att bebisen i magen är en till pojke. Vi har haft det så lätt med Olle och det känns som att pojkar är lättare att ha å göra med över lag. Dem känns mer nöjda medans det är mer gnäll med flickor, för att inte tala om tonåren. Jag vet ju själv hur jag var, jises!  

Sen ångrar jag mig igen och igen och igen.

Det är en himla tur att man inte får välja för då hade vi haft problem, haha. 

Snopp eller snippa kvittar, jag kommer att älska bebisen oavsett! Tillsammans med sin bror är det ju det bästa jag har gjort här i livet. 

Nu är det inte länge kvar tills det är beräknat, 28 dagar närmare bestämt. Så egentligen kan det ske när som helst. Men jag väntar gärna till augusti om jag får välja! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela