barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

analysera mera

Publicerad 2015-07-31 22:49:10 i

1 vecka kvar till bf idag och jag gör inget annat än försöker att definiera varenda lite ilning ifrån magen. Bebisen lever rövare och trycker konstant mot blåsan och ärligt talat har jag svårt att veta om det är sammandragningar jag känner eller bara bebisen som rör sig. 

M har gissat sedan länge att bebisen skulle komma idag, tji fick han. 

Jag tror nog att jag kommer få känna på hur det känns att gå över den här gången. Det blir väl trevligt, en erfarenhet rikare! 

Nä du lilla vän där inne, nu är vi supernyfikna på vem du är så välkommen ut!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela