barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

skriver för skrivandets skull

Publicerad 2015-02-15 14:26:23 i

Jag skriver här när andan faller på. Ibland har jag saker att berätta och en lust att få sätta ord på pränt och ja då skriver jag. Ibland har jag inte alls lust eller tid att skriva ner det som händer i mitt liv. Ibland skriver jag dagligen för att sedan inte skriva alls på veckor, månader, år! 

Men när andan väl faller på känns det skönt att ha en plats att gå till där jag kan skriva anonymt. 

Läsare är jag inte särskilt intresserad av att ha så därför har jag inte berättat om att jag bloggar. Inte ens för den närmsta familjen eller vännerna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela