barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

new in

Publicerad 2015-08-04 23:10:00 i

Igår kom det ett paket från jollyroom med min senaste beställning. 

Förra veckan när regnet smattrade mot rutan,  O sov och sambon jobbade kunde jag inte hålla mig utan klickade hem ett par saker.

En beemo manuell bröstpump, en nattlampa som man sätter i vägguttaget och som själv anpassar ljusstyrkan efter hur mörkt det är i rummet, en skip hop duo double deluxe skötväska för tvillingar eller 2 blöjbarn och tillsist en leksakmobil till O från lillasyskonet i magen. Den är numera inslagen och ligger nerpackad i bb-väskan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela