barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

9/8

Publicerad 2015-08-10 15:46:07 i

Tidigt i söndags morse kom det en liten lillebror till världen. Allt känns fantastiskt bra och vi kom hem idag mitt på dagen. 

Det känns surrealistisk på något vis. Att det som man gått och längtat och väntat på så länge nu har hänt. 

Förlossningen gick jättebra och jag är så nöjd med hela upplevelsen. Allt från inskrivning till utskrivning. Det enda jag egentligen hade kunnat skippa var den långa latensfasen. 

Han är en så självklar del av familjen redan, även om O har lite svårt att förstå att det är samma bebis som låg i mammas mage. Inte lätt det där!

Nu ska vi passa på att njuta av bebistiden! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela