barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Trött tröttare tröttast

Publicerad 2014-03-04 20:40:03 i Allmänt,

Idag har jag fått sänka spjälsängen då det var en viss liten herre som stod upp i sängen imorse när jag kom in till honom. Skitnöjd såklart! En annan fick ju hjärtat i halsgropen. Tänk vad dem lär sig över en natt bara. 

Det här med sovrutinerna är helt uppåt väggarna just nu. Idag slocknade O kl 10 och sov till 11. Och sedan sov han igen mellan 14-15. Jahapp! 

Vi har i alla fall varit och handlat och hunnit med en promenad i det gör-härliga vädret. Nästan tio plusgrader och solsken. När vi gick nere vid vattnet hörde vi hur vågorna kluckade mot stranden och hur fåglarna kvittrade!! Åååh vår! 

På eftermiddagen kom Åsa med S och Linnéa förbi. Vi åt grillad kyckling, jasminris & currysås detta serverades med coleslaw, majskolvar (med smör och salt) samt pärltomater! Till efterrätt vart det glass, choklad/kolasås och strössel. 

O somnade ovaggad när alla åkt hem och jag kryper nog också strax till kojs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela