barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Trött mama

Publicerad 2014-03-27 20:42:57 i Allmänt,

Idag passade jag på att sova 1 timma medans O sov, och tur var väl det för hej och hå vilken gnällig liten kille jag har haft att göra med i eftermiddag. Han håller på att få sin sjätte tand och den håller som bäst på att tränga igenom tandköttet så jag gissar på att det kan vara den som spökar. Men helt säker är jag såklart inte. Det är så svårt när dem inte kan tala för sig och när ingenting är bra. 

Efter sovning och mat stoppade jag i alla fall ner ungen i vagnen och tog med mig två STORA kartonger till sopstationen och svängde sedan in på affären för att hämta ut paketet från lekmer.se! Så nu hänger lillväskan på vagnen och det ser jättebra ut. Får testköra den imorgon kanske. Vällingdoseraren såg också bra ut och väntar på att diskas i diskmaskinen. 

Imorgon är det fredag och ledig helg väntar för sambon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela