barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Siesta

Publicerad 2014-03-26 14:27:57 i Allmänt,

Jag, O och katten har precis vaknat från vår siesta. O vaknar till liv på två sekunder och så är det full fart på en gång. Katten ligger kvar och myser på sängen. Tänk om vi kunde byta? :)

O somnade vid 12:00 och då passade jag på att äta lunch och sedan ringa till min faster för att svara på hennes bröllopsinbjudan och sedan för att boka rum på gästgiveriet där bröllopsmiddagen ska hållas. Det blir bara jag och O som kommer att gå på bröllopet då M redan hade saker inbokade. 

Det är så mysigt med bröllop. 

Gästgiveriet hade även ett spa så jag är lite sugen på att boka in en behandling dagen efter bröllopet och låta O få mysa lite med sin mormor och morfar ett par timmar medans jag skämmer bort mig! 

Efter telefonsamtalen lade jag mig på soffan och hann väl i alla fall med en powernapp på ca 30 min innan O väckte mig. Jag hann i alla fall somna så pass djupt att jag börjat dreggla! Haha. 


Vår fina katt <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela