barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Mello 2014

Publicerad 2014-03-08 22:09:39 i Allmänt,

Känner mig nöjd med kvällens mello. Har inte tittat något under säsongen, men final är ju ändå final. Hejjade på nr 3, 8, 10 (utan inbördes ordning) och röstade på nr 8 och nr 10 (ok, en liten inbördes ordning vart det ju då) och kunde verkligen inte bestämma mig för vilken utav Undo eller Busy doing nothing som var bäst. Dem var lika bra på OLIKA vis! Nu vann Sanna och det är jag sååå glad över, det var hennes tur nu. Hon är snygg & talangfull och jag är säker på att det kommer gå riktigt bra i ESC i år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela