barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Magsjuk?

Publicerad 2014-03-07 09:31:25 i Allmänt,

Jag alltså, inte O, än sålänge i varje fall! Det blir en lång, lång dag innan M kommer hem från Stockholm ikväll. Natten har varit förjävlig med illamående, frossa och ont i magen. Katten har levt rövare och O vaknade kl 05:45 och som grädden på moset måste jag rusa in på toaletten för att kräkas. 

Att stå hulkande över toaletten med en tom mage och en gråtande bebis i famnen är inte det lättaste! Hu! 

Funderar på om man ska peta i sig lite yoghurt så att man har något att få upp sen. 

Det är dagar som denna som man önskade att man inte hade sina föräldrar 50 mil bort. M's mamma och syster är påväg till stockholm och hans pappas hus ser ju ut som en byggarbetsplats. Hum. Det är bara att härda ut! 

Så nu har jag gnällt av mig lite! Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela