barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Ikea

Publicerad 2014-03-04 08:07:53 i Allmänt,

Igår mötte O och jag upp Josefin på ikea för lite lunch och shopping, det vi gör bäst alltså! 

Jag behövde lite bra att ha saker som tvättlappar och plastskålar till O, värmeljus då våra tagit slut samt ramar till bilderna som vi tog på O hos fotografen i början på december. Köpte även på mig en barnstol i plast + ett inlägg, det kan alltid vara bra när vi får främmande. Dessutom hittade jag två fina ljuslycktor i glas. Mitt presentkort från i julas kom väl tillpass!

Självfallet åt jag köttbullar med mos. 

När vi var nöjda på ikea sneddade vi över parkeringen och gick till modehuset för en snabb koll. Både jag och Josefin kom ut ett par skor rikare. O hade slocknat i sin vagn. 


Idag vankas middag med Åsa och Linnéa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela