barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Better up!

Publicerad 2014-03-12 20:58:48 i Allmänt,

Det känns mycket bättre idag. Antar att det kommer att gå mycket upp och ner de här trettio dagarna. Tro det eller ej, men jag har faktiskt ätit 5 gånger idag (känner mig hungrig) även om jag fuskar lite vid mellanmålen och inte mäter & väger. Huvudsaken är väl att jag får i mig något. De kalorier jag missar får jag nog i mig vid maten, då jag tar 4 g mer pasta än vad som står plus att jag dricker ett glas mellanmjölk till kvällsmaten, annars dricker jag vatten under resten av dagen. 

Träningen är avklarad plus en vagnprommis i förmiddags då O skulle sova. 

Idag har det varit lilla julafton här hemma. O har fått sin nya bilstol (recension kommer) och jag har fått paket från newbody, 8 nya trosor, 8 nya strumpor och en sportbh. Sedan har vi även hämtat hem en crosstrainer! 

Oh happy day! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela