barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

48 timmar

Publicerad 2014-03-08 20:38:11 i Allmänt,

Även om vi har husarrest de närmsta 48 timmarna så har den här dagen varit underbar om man jämför med gårdagen. Igår trodde jag att jag skulle dö och har nog aldrig varit så glad att se M! För även om O levererade diarreblöja efter diarreblöja så var han inte nämnvärt påverkad?! Fortfarande osäker på om det verkligen var tänder eller magsjuka där och även om jag mådde sjukt illa igår så kräktes jag bara tre gånger. Så idag har både O och jag ätit som vanligt och betett oss som vanligt, så vi repade oss snabbt ändå. Knepigt det där! 

Idag har vi hängt mycket i uterummet, dessutom tog jag en liten sväng med barnvagnen i området för att få O att somna på eftermiddagen. Vilken energi den ungen har. 

Undra hur många pussar den lille herren får av oss på en dag? Han har ju så pussvänliga kinder. 

Men nu är jag trött. Herrarna i huset sover redan och jag sitter och slötittar på mello och väntar på att herr katt ska behaga komma hem. Jomen visst serru, jag bor i ett hus fullt av karlar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela