barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Alla <3 dag

Publicerad 2014-02-14 17:28:33 i Allmänt,

Idag är det alla hjärtansdag och på förmiddagen fick jag blomma, choklad & en trisslott av sambon (nitlott, tyvärr!). 

Min överraskning får han när han kommer hem efter jobbet ikväll. 

Vi har varit runt oss och om oss idag jag och O. Först åkte vi till veteriären och köpte kattmat, där O fick en kattleksak. Sedan vidare till konsum för mathandlingn och tillsist godisaffären för att tja...handla godis!

På hemvägen svängde vi förbi min gamla praktikplats, där jag även jobbat lite extra ibland när det har behövts. Bästa stället någonsin. En daglig verksamhet för de med en utredd demenssjukdom. 

Nu leker vi lite på mattan i vardagsrummet innan det är dags för lite kvällsmellis. Jag tänker mig hjärtformade rån och yhohurt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela