barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Värk

Publicerad 2014-04-07 10:09:32 i Allmänt,

På senaste tiden har jag haft värk i kroppen. Det började i vänster handled och hoppade sedan vidare till höger knä, höfterna och höger axel. I knäna har jag haft ont förut. Ibland har det gått över av sig själv och ibland har jag blivit tvungen att få en kortisonspruta i vardera knä. Vi har ledgångsreumatism i familjen. 

Jag har ingen aning om varför jag har ont nu, men kan tänka mig att det har med dessa väder & temperaturomväxlingar. I lördags var det -6 grader på natten, igår nästan +20 på dagen och idag regnar det. 

Jaja, jag hoppas att det går över. Det är svårt att krypa på golvet efter O eller att lyfta upp honom. 

Pust! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela