barntok.blogg.se

Jag är 25 år och mamma till en liten pojke som föddes sommaren 2013. Tillsammans med min sambo, son och katt är vi bosatta på ostkusten där vi lever ett högst odinärt småbarnsliv.

Sista april

Publicerad 2014-04-30 13:17:37 i Allmänt,

Ja imorgon äntrar vi majmånad och då är det nästan sommar igen. På tal om sommar så har helgen + måndag, tisdag bjudit på riktig sommarvärme så jag har passat på att pressa i solen när O har tagit sin middagslur (prisa "sova middag"). Lite färg har jag faktiskt fått! 

Idag är det ingen riktig högsommarvärme men väl +14 grader ute lite solsken och det är väl inte så pjåkigt för att vara valborg? Jag tycker mig minnas att det brukar vara lite sisådär med vädret sista april. 

Idag ska vi iväg på sista mammaträffen på bvc kl 15:00. Vi ska få möta en dietist som ska prata med oss. Det där med maten är ju ett ämne som är såååå frustrerande när dem små inte äter. Gud så jag har slitit mig i håret, gråtit & svurit de gånger O har matvägrat. 

Vi har i alla fall köpt en liten present till vår bvc-sköterska som tack för den här tiden, även om vi ska ha henne i en herrans massa år till så blir ju inte besöken lika frekventa längre. 

Idag kör jag på puderrosa byxor från gina tricot och en mörkgrön blus från capri collection. 


Ha en underbar valborg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela